neděle 16. listopadu 2014

DOBA ADVENTU


Advent se blíží. V letošním roce začíná již 30.11.2014 a právě nyní je správná doba se zamyslet, jestli mám vše, co na dekoraci vánočního interiéru a exteriéru potřebuji. A jak víte, v letošním roce jsem se rozhodla Vánoce neošidit - resp. neošidit o atmosféru své děti.



Proto si dělám nákupní seznam a vkládám ho do chytré aplikace svého mobilního telefonu. Po letech ignorace těchto zařízení (rozuměj mobilních telefonů), kdy mě naprosto iritovalo každé jejich zazvonění (denně jsem absolvovala cca 200 telefonátů, z toho pravidelně cca 20 omylů, 80 nesmyslů a 80 telefonátů, které mi sdělovaly, že mi někdo právě odeslal email, který si musím přečíst), jsem znovu podlehla, po téměř 5 letech mobilního ticha.






Nový telefon, který jsem si opatřila cca před dvěma měsíci už je plně pod mou kontrolou (nebo já pod jeho?). Jeho číslo má pouze rodina a nejbližší kolegové a přátelé, kteří nikdy neobtěžují a slyším je vždy ráda. Narozdíl od "telefonních vysavačů" mi energii dodávají, nikoli ji země vysávají.



Tak, ale zpět k tématu. Jak tedy vypadá můj adventní nákupní seznam:



1) Adventní věnec - přírodní jsou sice krásně voňavé, ale jen první týden, pak začnou schnout a opadávat - proto zvolím porcelánový. Navíc ty opravdu krásné přírodní stojí téměř stejné peníze. Porcelánový budu používat, jak doufám, mnoho let já a po mě mé děti.




2) 4 svíčky na adventní věnec - tady mi porcelán nepomůže. Ale ze zkušenosti vím, že silnější svíčky mi s přehledem vydrží po celý advent.





3) Váza na vánoční větvičky





4) Závěsné ozdoby na dekoraci oken







5) Svícny do okna







Tak už se těším, jak to za 2 týdny "rozsvítím". Konečně.http://www.luxurytable.cz/vanoce-3/

Žádné komentáře:

Okomentovat