čtvrtek 4. září 2014

LUNO® - The art of cooking!


Mám doma nerezové hrnce a jsem s nimi moc spokojená. Dokonce jsem byla přesvědčená, že žádné jiné už nechci a nepotřebuji. Jenže... jsem uviděla kolekci Luno a už šetřím. 

Proč? Jsou krásné, ale hlavně nepřilnavé. Neustále totiž řeším, naposledy dnes, že potřebuji rychle opéct zeleninu nebo maso a pak ho zalít omáčkou, případně do ní na konci vaření ještě přidat těstoviny, které (v případě chlazených čerstvých těstovin) vařím přímo v omáčce. No a na to mi moje oblíbená pánev prostě nestačí. A představa, jak se mi při opékání, lepí maso na dno nerezového hrnce, mě nebaví.

Navíc nepřilnavé povrchy jsou velmi často spojené s toxickými látkami a firma Fissler je pro mě zárukou, že jejich výrobky jsou špičkové, tudíž netoxické! 

No a ucha, která se neohřívají - to je jen bonus navíc :)

V kolekci je navíc nádherná a velká palačinková pánev a ta v mé kuchyni určitě zakotví jako první. Je tak krásně zaoblená na okrajích, že po ní budou palačinky klouzat samy.



Film ke kolekci Luno si můžete prohlédnout níže.


Žádné komentáře:

Okomentovat